Често неслушане, при директен разговор с пациент
Честото неслушане, при директен разговор с пациента представлява установяване на разсеяност у събеседника и неадекватно отношение към темата на разговор.
Честото неслушане, при директен разговор с пациент се наблюдава при психически състояния, така наречени дефицит на внимание - хиперактивно разстройство (ADHD). Те са три подтипа, като подтип ADHD-1, не се характеризира с хиперактивност и импулсивност. И при трите подтипа на психическото увреждане се наблюдават забравяне, умора, сънливост, дезорганизация, лесно разсейване, невнимание, грешене, отлагане на дейности.
Това, което довежда до състояние на ADHD, може да бъде, наследствено или придобито психическо увреждане, заболяване на нервната система, здравословно състояне в детска възраст, хиперактивност.
Честото неслушане, при директен разговор с пациент се придружава и от следните други признаци: чести проблеми със задържане на вниманието и не обръщане на внимание на детайлите, довеждащо до грешене при извършване на различни дейности, неследване на обяснения и незавършване на задачи, трудности с организацията и избягване на задачи изискващи много време за решаване и полагане на много умствен труд, често забравяне да се свършат ежедневни дейности и губени на предмети, необходими за довършване на различен тип работа.
Коментари към Често неслушане, при директен разговор с пациент